Godisgrisar

2009-02-04 20:56:34




 Jag å Rickard sitter och mumsar i oss massor med godis =D gott.
haha tredje dagen i rad jag vräker i mig massa  dret samt att jag åt på donken förut idag också. inte undra på att dom flesta går upp några kilon när man hamnar i ett förhållande ;) man myser ju så mycket & när man myser är det extra mysigt med något gottigt till, eller hur? :)

Inte för att det gör något för jag försöker ju bygga upp en rumpa igen, som försvann efter förlossningen men det är bara ett problem, magen växer och ser ut som att jag är gravid när jag väll äter hahaa & när ja vaknar är den platt igen och ingen rumpa har jag fått för det bara en uppblåstbar mage under dagen ;) synd om mig! hahahaha.


Nej nu blir det tv godis & mys ♥


Gooows gooows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0