Fredag

2009-02-06 09:42:36


 I går blev inte riktigt som jag tänkt mig, fick gå hem från jobbet pga av mag ont samt annat. Mådde relativt bättre mot eftermiddagen så då åkte jag, Eva, Rickard & Lia i väg till Skattkärr och sola :) skönt, förutom att jag blir så rastlös jämt ligger aldrig klart helt! jobbigt ju :p
När jag kom hem mådde jag jätte illa så det var bara till att gå & lägga sig.






Idag blir det nog full fart, lungt än så länge i allafall. ska till Eva sen och hjälpa henne att lägga in bilder på datorn sen ska jag ringa massa samtal. Efter det kommer kanske Kim & Carro hit, kul för det var ett bra tag sen ja träffa någon av dom! & senare kommer även älskling hem i från jobbet & då ska vi åka till Deje & hälsa på Driscoll & Carro :) samt att Ronja,Thomas & Mindra nog följer med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0