Då försöker jag igen

2009-02-10 09:06:17


 Ja nu är lillen vaken, matad, bytt & klädd :) så nu kan jag skriva litte hehe. Sitter och glor på tv & lillen sitter och äter på en docka samt gör prutt ljud med munnen, sötnos♥ hon drar ut hela tungan & pruttar, haha.

Idag kommer förmodligen kim hit, då blir det massa kaffe & prat, mys. Ska nog gå ut & gå en sväng också, synd bara att det inte är samma väder som i går, för gu va gött det var att vara ute i solen.
längtar så himla mycket till sommaren & solen  ^^, får hoppas månaderna går fort nu.
synd om mig föressten för jag ska ju iofs jobba hela sommaren men det är inte så långa dagar så det går bra ändå, jävligt gött med pengar också :) sen ska även Rickard ha sin semester samt pappaledigt så han kommer vara ledig från jobbet i flera månader :D ska bli så skönt.






fårse om vi även fixar upp Evas lilla stuga i Väse till sommaren, förstå vad mysigt att springa runt där i solen.




  

Kommentarer
Postat av: erika

jaha okej! :)



ha en bra tisdag!

2009-02-10 11:16:22
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0